گزارش تمرين استقلال
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
تمرين تيم فوتبال استقلال يک روز پس از پيروزي يک بر صفر مقابل ملوان از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد.

به گزارش تسنيم،تمرين در فضايي شاد برگزار شد و همه بازيکنان و کادر فني و حتي کادر پزشکي استقلال از نتيجه به دست آمده مقابل ملوان خوشحال به نظر مي‌رسيدند.

* حنيف عمران‌زاده زننده تک گل استقلال مقابل ملوان باز هم ممنوع‌الخروج شد و از صبح امروز پيگير کارهاي خروج از کشور خود بود.

* جواد نکونام، آندرانيک تيموريان و ميرشاد ماجدي غايبان تمرين استقلال بودند. نکونام براي شرکت در جشن بهترين‌هاي آسيا شب گذشته به مالزي سفر کرد.

* امير قلعه‌نويي به همراه آناليزورهاي استقلال ساعتي پيش از تمرين مشغول تماشاي ديدار روز گذشته استقلال و ملوان شدند.

* بازيکناني که مقابل ملوان ثابت بازي کرده بودند پس از انجام تمرين ريکاوري راهي سونا و استخر شدند. ساير بازيکنان زير نظر قلعه‌نويي و دستيارانش به کارهاي گروهي از جمله کار با توپ، تمرين آقاوسط و فوتبال درون‌تيمي پرداختند.

* در حالي که تمرين در جريان بود تعدادي از هواداران استقلال نسبت به خريدهاي جديد استقلال با هم اختلاف نظر و درگيري لفظي پيدا کردند. عده‌اي معتقد بودند خريدهاي جديد به درد استقلال نمي‌خورد و عده‌اي ديگر اعتقاد داشتند فتح‌الله‌زاده با بي‌پولي بازيکنان خوبي جذب کرده است.

* خسرو حيدري و هاشم بيک‌زاده همانند تمرينات گذشته استقلال اختصاصي تمرين کردند. حيدري دقايقي با امير قلعه‌نويي و مهدي رحمتي خصوصي صحبت کرد.

* ساموئل با تاخير 25 دقيقه‌اي در تمرين حاضر شد. مدتي است که اين بازيکن با تاخير در تمرينات حاضر مي‌شود.

* در حالي که شايعه شده که فتح‌الله‌زاده در تمرين استقلال حاضر خواهد شد ولي خبري از مديرعامل استقلال نشد.

* نويد برهاني برادر آرش برهاني امروز همراه ساير بازيکنان تمرين کرد. او روز گذشته نيز همراه آبي‌پوشان تمرين مي‌کرد.

* مرتضي هاشمي‌زاده بازيکن سابق استقلال به همراه عليرضا نيکبخت واحدي در تمرين حاضر شد و از نزديک نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بود وي برخورد گرمي با بازيکنان و اعضاي کادر فني استقلال داشت.

* با صلاحديد کادر فني استقلال تمرين فردا تعطيل است و آبي‌پوشان از روز چهارشنبه تمرينات خود را پيگيري خواهند کرد.

* جشنواره شاپرک‌ها که کاري خيرخواهانه است روز چهارشنبه در برج ميلاد برگزار مي‌شود و از بازيکنان استقلال براي حضور در اين مراسم دعوت به عمل آمد.

تيم فوتبال استقلال روز جمعه در آغاز نيم فصل دوم به مصاف گسترش فولاد تبريز خواهد رفت.

 




درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)